مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ای جذاب با دوشان ولاهوویچ

مصاحبه ای جذاب با دوشان ولاهوویچ

امید گلزنی یوونتوس در رقابت های این فصل به دوشان ولاهوویچ مهاجم می باشد و این بازیکن امیدوار است با تقویت تیم در خط هافبک، بتواند گل های بیشتری را در رقابت های سری آ ایتالیا به ثمر برساند.

 

چالش های بعد از تمرین با آلگری چگونه پیش می رود؟

 

خوب ما همیشه با مربی بازی می کنیم، جو خوبی وجود دارد. سال گذشته هم این کار را کردیم. من با خوشحالی آن را به چالش می کشم.

 

― آلگری گفت از تو حداقل 30 گل انتظار دارد

 

من خوانده ام که در ده تا دوازده سال گذشته، گلزن هرگز اسکودتو را نبرده است، اما همیشه یک اولین وجود دارد، درست است؟ اهداف تیمی مقدم بر اهداف شخصی است. مهمترین چیز این است که یووه می برد، اما اگر من 30 گل بزنم و قهرمان ایتالیا شویم، برای من خوب است.

 

― باشگاه های زیادی در خارج از کشور به شما علاقه مند بودند، جایی که درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. چرا حتی در شرایط سخت یوونتوس را انتخاب کردید؟

 

این انتخاب سختی نبود، زیرا یوونتوس تیم بزرگی است، به روش کار من بسیار نزدیک است: جنگیدن، هرگز تسلیم نشدن تا پایان. ایمان حتی زمانی که به نظر می رسد همه چیز از دست رفته است، فلسفه من و همچنین فلسفه باشگاه است. همه ما می دانیم که یوونتوس در ایتالیا چه چیزی را نشان می دهد، برای من خوشحالی و افتخار است که از این رنگ ها دفاع کنم.

 

آیا لحظه ای بود که یوونتوس وارد زندگی شما شد؟

 

وقتی بچه بودم در صربستان خیلی فوتبال ایتالیا را دنبال می کردیم، در سال های طلایی سری آ ایتالیا درباره یوونتوس صحبت می کردیم، چون او همیشه تیم برنده بود. این چیز در ذهنم ماند. بچه بودم که یوونتوس ابراهیموویچ، ترزگه و کاناوارو را دوست داشتم. من با هدف برنده شدن بزرگ شدم و تمام تلاشم را می کنم تا بخشی از تاریخ یوونتوس شوم. به همین دلیل شروع به بازی کردم: می‌خواهم فراتر از محدودیت‌هایم بروم.

 

پوگبا

 

من او را فقط از طریق تلویزیون می شناختم، او تأثیر زیادی روی تیم داشت، او قهرمان جهان است و می تواند تاثیر زیادی بر کیفیت تیمی بگذارد.

 

انتظار چند پاس از دی ماریا دارید؟

 

وقتی شنیدم او در حال آمدن است، بلافاصله به این فکر کردم که چند گل و پاس گل می‌توانیم با هم به ثمر برسانیم، زیرا می‌خواهم او هم گلزنی کند. آنجل مدت زیادی است که در سطح بسیار بالایی بازی می‌کند و او یکی از بهترین ستارگان فوتبال. او هر جا که رفت عملکرد بسیار خوبی داشت. تا همین اواخر، این قهرمانان را در تلویزیون می دیدم و بازی با آنها هدفم از بچگی بود. با دی ماریا باید کمی همدیگر را بشناسیم و درک کنیم، اما مطمئن هستم که برای او سخت نخواهد بود.

 

در مقایسه با لواندوفسکی چه احساسی دارید؟

 

من در ابتدای راه هستم، فقط به این امید می توانم کار کنم که بتوانم به آنها برسم. هدف من زدن گل های بیشتر و بیشتر است.

 

نیم فصل اول خود را در یوونتوس چگونه ارزیابی می کنید؟

 

من قطعاً به زمان نیاز داشتم تا به آن عادت کنم، اما می‌توانستم بهتر عمل کنم. من راضی نیستم چون بالاخره مقامی به دست نیاوردیم.

 

اگر به 30 گل برسید چه چیزی به خود می دهید؟

 

هیچی، برای من از رسیدن به هدف و بردن یوونتوس واقعا خوشحالم. این تنها هدیه ای است که می خواهم. همه چیز دیگر می گذرد و فقط موفقیت ها باقی می مانند.

 

آیا مثل جوکوویچ احساس می کنید که بت مردم صربستان هستید؟

 

نه، من خودم را شبیه او نمی دانم، جوکوویچ برای همه ما نقطه مرجع است. وقتی به یوونتوس رسیدم از من تعریف کرد. او یک الگو است و قدرت ذهنی دیوانه‌واری دارد.

 

― برمر؟

 

حضور او در یوونتوس لذت بخش است، او قوی ترین مدافع لیگ بعد از فصلی است که در آن چیزی نبرده ایم، وظیفه ما این است که هدفمان برای بردن همه چیز باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: